برگزاری نشست دبیر و مسئولان حلقه های قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان با رئیس دانشگاه آزاد کردستان

تاریخ : 20 دی 1400, 11:15 نویسنده : 123456 بازدیدها : 666 نظرات : 0 موضوع : خبرها / گالری عکس / اسلایدر / خبر مهم

حاج عطاالله احمدی و جمعی از اعضای ستادی قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان با دکتر قباد میمنت آبادی در محل دفتر وی در دانشگاه آزاد سنندج دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان کردستان، در این دیدار دبیر قرارگاه مذکور ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد کردستان، گفت: یکی از مهمترین اهداف و رسالت های دانشگاه آزاد، تسریع پیشرفت کشور از طریق رشد علوم، پژوهش و فن آوری است.

حاج عطاالله احمدی، استان کردستان را دارای منابع، پتانسیل ها و فرصت های بیشمار، بیان نمود و ادامه داد: برخورداری از نیروهای انقلابی، جوان، اندیشه ورز و تحصیل کرده در این استان، اجرای صحیح و سریع برنامه های توسعه ای را تسهیل می بخشد که امیدوارم همه مدیران استان با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از این نیروهای ارزشی و دارای نرژی جوانی در بخش های مدیریتی استفاده نمایند.

وی ضمن اشاره به پاره ای از مشکلات دانشگاه آزاد استان و نیز پرداختن به راه حل های آن، افزود: ارتقای وضعیت جذب هیئت علمی از میان افراد انقلابی، توسعه رشته های نو و متناسب با وضعیت اقلیمی و بومی استان، سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن، احداث و بهره برداری از بیمارستان و درمانگاه های تحت نظر دانشگاه آزاد و جذب دانشجو در رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و مهندسی متناسب با نیازهای استان از جمله نیازمندی ها است که امیدوارم در اهداف و برنامه های تیم مدیریتی جدید دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.

دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان ابراز داشت: برای دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) همه ما را به پرداختن، جاری ساختن و اجرای آن توصیه فرموده اند مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و امیدوارم مدیران جدید این دانشگاه، با کار جهادی و شبانه روزی و ارتقای سطح علمی، چهره دانشگاه را در چهل ساله دوم عمر پربرکت انقلاب اسلامی در قالب یک دانشگاه صددرصد انقلابی و اسلامی نمایان سازند.

لازم به ذکر است در این دیدار پس از بیان نظرات توسط هر یک از اعضا، ریس دانشگاه آزاد هم به بیان اهداف، برنامه ها، دست آوردها و پتانسیل های این دانشگاه در استان پرداختند.




نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود