دیدار دبیر و جمعی از اعضای قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان با نماینده محترم ولی فقیه در کردستان

تاریخ : 24 مرداد 1400, 21:25 نویسنده : 123456 بازدیدها : 876 نظرات : 0 موضوع : خبرها

دبیر و جمعی از اعضای قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب اسلامی استان با نماینده محترم ولی فقیه در کردستان در محل دفتر ایشان دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان کردستان، در این دیدار صمیمی، نماینده معزز ولی فقیه در استان فرهنگی کردستان ضمن تسلیت ایام محرم الحرام و خوش آمدگویی به حاضرین، از نزدیک در جریان اهداف، عملکرد و دستاوردهای قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ضمن بیان نکاتی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: حرکت در مسیر این بیانیه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است موجب رشد، پیشرفت و تعالی استان و کشور عزیزمان می گردد که امیدوارم همه مسئولین و مردم عزیز در اجرا و پیاده سازی دقیق آن توجه و اهتمام جدی به عمل آورند.

وی حاضرین را به پرهیز از موازی کاری توصیه کرد و ادامه داد: برنامه ریزی و هدفگذاری درست، راه رسیدن به موفقیت در کارهاست.

در ادامه این دیدار، دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان کردستان ضمن تسلیت ماه محرم الحرام و بیان پاره ای از دست آوردها، ابراز داشت: الحمدلله با همت جوانان متخصص، انقلابی، ولایی و جهادگر کردستان، پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده و در این زمینه بیش از ده حلقه تخصصی در قرارگاه استان فعال شده است که همگان با سعی و تلاش در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری و به ویژه گام دوم انقلاب و نیز شناسایی و رفع مشکلات مردم استان قدم بر می دارند.

حاج عطاالله احمدی اضافه کرد: در این زمینه سایت قرارگاه به آدرس gaame2ku.ir طراحی شده است که ان شالله امروز با دستان مبارک حضرتعالی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی جذب و شناسایی جوانان انقلابی را از اهداف راه اندازی این سایت بیان کرد و گفت: علاوه بر اطلاع رسانی برنامه ها و اهداف، قسمتی برای ثبت نام علاقمندان و جوانان انقلابی در این سایت پیش بینی شده است که امکان فوق را ایجاد نموده است.

در ادامه ضمن رونمایی از سایت مذکور و ثبت نام نمادین حجت الاسلام پورذهبی به عنوان اولین داوطلب، حاضرین به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.



نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود