بیانیه قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب در واکنش به حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام

تاریخ : 5 آبان 1401, 22:38 نویسنده : روابط‌عمومی بازدیدها : 179 نظرات : 0 موضوع : خبرها / گالری عکس / خبر مهم


وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ


بار دیگر کفر و نفاق جهانی ، پرده از چهره خبیث و جانی خود برداشت و دست کثیف خود را به خون زائران مظلوم حرم احمد بن موسی علیه السلام آلوده و ملت ایران را داغدار شهادت عزیزان خود نمود . عاملان اصلی این جنایت اندوهناک بدون شک آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و رژیم جعلی صهیونیستی و شجره خبیثه آل سعود است و به زودی تاوان این جنایت را خواهند داد . اما عوامل داخلی اعم از خائنین و جاهلین و غافلینی که با آشوب های خیابانی و ناامن کردن برخی مناطق کشور مقدمه سازی این جنایت را انجام دادند به هوش باشند که صبر ملت ایران اندازه ای دارد و باید تاوان نداندم کاری خود را بدهند . همه ملت ایران باید با قدرت تبیین و بصیرت انقلابی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های عده ای جاهل و خائن و گردنکشان داخلی و خارجی ایستاده و درسی عبرت آموز به آنان دهد .

ما به عنوان جمعی از جوانان دلسوز انقلابی از تمامی مقامات مسئول اعم از فرهنگی و آموزشی و امنیتی و قضائی در خواست داریم سریعا به ریشه یابی جریانات اخیر پرداخته و علل اصلی این جنایات را از بین برده و اجازه وساطت هیچ کدام از اشعث های زمان را ندهند .

انقلاب اسلامی ایران به یک قدمی خیمه دشمن و فتح الفتوح اصلی رسیده و تنها راه دشمن نا امن کردن کشور و سرگرم کردن  نیروهای امنیتی و تحرک نفوذی های درون کشور است و به حول و قوه الهی از این گردنه هم عبور خواهیم کرد .

قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب این حادثه غمناک را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب و خانواده های داغدار و ملت ایران تسلیت عرض کرده و شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت دارد .

دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب

محمد مهدیان راشد




نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود