جلسه بصیرتی دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب و استادیار صالحین دانش آموزی استان قم با دانش آموزان دبیرستان های قم

تاریخ : 14 آبان 1401, 09:30 نویسنده : روابط‌عمومی بازدیدها : 182 نظرات : 0 موضوع : خبرها / گالری عکس / اسلایدر


دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب در جمع دانش آموزان مدارس هندویان و نجمه و میعاد با گرامیداشت یوم الله سیزده آبان مفهوم استکبار را با بیان سخن مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا که اروپا را باغ و بقیه دنیا را جنگل میدانست تبیین نمودند و فرمودند : اینکه دنیا را جنگل میدانند به این معناست که مردم غیر اروپایی حیوان هستند و آنها حیوان نیستند . ما هم این حرف را قبول داریم که حیوان نیستند چون بعضی از مستکبرین اروپایی و آمریکایی از حیوان بدترند .

ایشان با بیان مصادیقی مانند استفاده از بمب هسته ای در هیروشیما و انفجار هواپیمای مسافر بری در آبهای ایران و بیش از صد جنگ بعد از جنگ جهانی دوم و ایجاد گروهک تروریستی داعش این خوی حیوانی را مختص آمریکا و اروپا شمرده و دید از بالا به پایین حکام غرب را سبب اصلی دخالت در حکومت ها دانستند.

استادیار صالحین دانش آموزی استان قم و مسئول موسسه فرهنگی معراج با بیان هدف از بیان شعار زن زندگی آزادی بیان داشتند : این شعار از 50 سال قبل در اروپا جهت استفاده ابزاری از زن ترویج شده و بعد از پنجاه سال از آثار این شعار میتوان تحقیر زن و افسردگی دو برابری زنان نسبت به مردان و کاهش شادی و افرایش ناامنی و خودکشی در آمریکا یاد کرد .

ایشان در پایان با بیان ارزش یاد شهدا در قالب یادواره های شهدا ، شهدا را مدافعان اصلی انقلاب و اسلام قلمداد کردند و گفتند : خون شهدا اجازه نخواهد داد به این کشور آسیبی وارد آید .

در ادامه به سوالات دانش آموزان در مورد آزادی و حقوق زنان و وقایع اخیر پاسخ دادند .




نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود