برگزاری همایش معاونان پرورشی مدارس متوسطه ناحیه چهار قم با رویکرد توجه ویژه به نوجوانان

تاریخ : 9 آبان 1401, 10:00 نویسنده : روابط‌عمومی بازدیدها : 147 نظرات : 0 موضوع : خبرها / گالری عکس / اسلایدر

همایش توجیهی معاونان و مربیان پرورشی مدارس متوسطه ناحیه چهار قم با رویکرد توجه به جوانان و نوجوانان دانش‌آموز امروز در سالن اجتماعات دبستان میثم برگزار شد.


همایش توجیهی معاونان و مربیان پرورشی مدارس متوسطه ناحیه چهار آموزش و پرورش قم امروز با حضور مسئولانی از اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات آموزشگاه میثم برگزار شد.
در ابتدای این همایش، غلامرضا رکابساز معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره ناحیه چهار در سخنانی، اهداف کلی برگزاری همایش و نقش مهم معاونان و مربیان پرورشی را تبیین کرد.
همچنین سید علی محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه، با اشاره به سند تحول بنیادین و ضرورت توجه به ساحت های 6 گانه تربیتی به عنوان اسناد بالادستی تعلیم و تربیت اظهار کرد: امروز مسئولیت مهم متولیان برنامه های پرورشی و تربیتی در مدارس بر کسی پوشیده نیست و معاونان و مربیان پرورشی در این زمینه نقش اثرگذار و ماندگاری دارند.
حجت الاسلام محمد مهدیان استادیار صالحین بسیج دانش آموزی استان قم و مسئول موسسه فرهنگی معراج نیز در همایش فوق با اشاره به اینکه مدرسه کانون تربیت محله است، گفت: ارتباط مدرسه با مسجد و خانواده موضوع مهمی است که باید به صورت جدی مد نظر قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی یکی از مولفه های قدرت در هر جامعه ای محسوب می شود، افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی نسبت به جوانان دارند اما امروز می بینیم متاسفانه برخی جوانان بر اثر دیکتاتوری رسانه ای غرب و غفلت برخی مسئولان وارد موج اغتشاشات وارد شده اند.
در ادامه همایش فوق، میزگرد تخصصی با حضور حجت الاسلام مرتضی شفیعی کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز ناحیه چهار، شاپور علی نیا کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و امین محمودی پور کارشناس مسئول اردوها و فعالیت های دانش آموزی برگزار و نکاتی پیرامون آیین نامه ها، جشنواره ها، مسابقات اردوها و اردوگاه ها، انتخابات شورای دانش آموزی، زنگ نماز، شرح وظایف معاونان و مربیان پرورشی مدارس متوسطه و نحوه ارتباط با کانون های فرهنگی تربیتی بیان شد.
در همایش فوق، کارشناسانی از اداره کل آموزش و پرورش قم، مبلغان طرح امین، علی نادری عالم مدیر سازمان دانش آموزی ناحیه و جمعی از مربیان پیشتاز نیز حضور داشتند.
این همایش با فریاد تکبیر حاضران در اعلام انزجار از استکبار جهانی و اجرای گروه سرود دانش آموزان پیشتاز همراه بود.


نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود